یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنها است. بطور ساده تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است.
اما سوالی که مطرح میشود این است که چگونه باید تبلیغ کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم؟ معمولا کالایی که نقش اساسی در زندگی روزمره مردم داشته باشد کمتر به عنوان مزاحم یا ابزار تبلیغاتی تلقی میشود راه حل های زیادی توسط کارشناسان حوزه تبلیغات برای دفع این باور مردم به کار گرفته شده که هر کدام نقص خود را داشته اند؛ راه حل هایی با عیب های غیر قابل توجیح مانند قیمت تمام شده تبلیغات، عمر کم، اشباه و چندین عیب دیگر! اما در این بین استفاده از دستمال کاغذی تبلیغاتی همچنان بهترین راه حل برای نمایش برند به مخاطبین است.
چه خوبه اگر دستمال کاغذی تبلیغاتی مورد استفاده از چاپ با کیفیت و دستمال کاغذی مرغوب استفاده شده باشد، دقت داشته باشید استفاده از دستمال کاغذی مرغوب باعث می شود برند و کالای شما دوست داشتنی تر و این باور را در ذهن مخاطب ایحاد کند که محصول شما نیز مانند این هدیه تبلیغاتی با کیفیت و ماندگار است.
درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است.