تبلیغات و بازاریابی از رموز اصلی موفق شدن در کسب و کار است. در دنیای پرمشغله امروزی جذب مشتری بسیار مهم است. شما هم اگر می خواهید اولین کسی باشید که مردم را جذب می کنید.
فکر می کنید محصولی فوق العاده دارید؟ متاسفانه کسی در این باره نمی داند و هیچ کس هم قرار نیست بداند مگر اینکه خودتان برای این محصول تبلیغ نمایید.
تبلیغات، اگر به گونه ای صحیح و اصولی انجام شود، می تواند تغییر شگرفی در فروش محصولتان ایجاد کند و شما خوب می دانید من چه می گویم:«سود بیشتر و موفقیت بیشتر».
تبلیغات و بازاریابی حرفه ای مشتری تان را با اینگونه تبلیغ کردن میخکوب کنید! مشتریان هر روز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می شوند. این تراکم بالای پیام های ارسالی در حیطه ی بازاریابی باعث می شود که اغلب تلاش ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.
از مردم بخواهید 5 مورد از آگهی هایی را که شب پیش از تلویزیون دیده اند، به یاد آورند (اگر تلویزیون تماشا کرده باشند، حتماً تبلیغات زیادی دیده اند). به واکنش هایشان دقت کنید. وقتی با درماندگی سعی می کنند به یادآورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهره شان نقش می بندد. کمی بعد احتمالاً می گویند:«بله… آن آگهی بامزه که مرده…» و به همین شکل چندین آگهی را به خاطر می آورند.
البته اگر مجموعه آگهی های دیشب جالب بوده باشد؛ و از میان این ها شاید نام یک یا دو محصول تبلیغ شده را نیز به یاد داشته باشند؛ اما به ندرت تمام نام ها را به یاد دارند.
همین طور ادامه بدهید و این بار درباره ی تبلیغات چاپی سؤال کنید، مثلاً در مورد مجله، روزنامه، بروشور، یا نامه های الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملاً خالی بماند. خیلی ها حتی یک آگهی تبلیغاتی در مجله ای که دیروز خوانده اند را به یاد نمی آورند. مگر آنکه تبلیغات چاپ شده مدام جلوی چشم آنها باشد مانند تبلیغات چاپ شده روی دستمال کاغذی است.