محصولات

دستمال کاغذی تبلیغاتی برای کافه‌ها

مردم عاشق کافه‌اند، جایی که دور هم جمع شوند قهوه بخورد و حرف بزنند. در دهه گذشته تعداد کافه های حرفه‌ای در شهرهای بزرگ رشد چشمگیری داشته و فرهنگ کافه رفتن بین مردم ایران جا افتاده است.

 

شاید با اندکی تسامح بتوان گفت هیچ جوانی را در تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و شهرهای بزرگ پیدا نمی‌کنیم که حداقل یک بار را به کافه نرفته باشد، به همین علت کافه داران با توجه به محیط و استانداردهای کسب و کارشان به مشتریان خدمات ویژه‌ای ارئه می‌دهند.

 یکی از مهمترین این استانداردها تمیزی و نظافت محیط کافه است. کافه باید از هرگونه آلودگی تهی باشد به همین خاطر مصرف انواع دستمال کاغذی در کافه‌ها زیاد است. بعلاوه، مشتریان موقع نوشیدن مایعات و مصرف غذاهای سبک مدام از دستمال کاغذی استفاده می‌کنند و چه بهتر که این دستمال کاغذی معرف کسب و کار شما و ابزاری برای تبلیغات محیطی باشد.

دستمال کاغذی تبلیغاتی با هزینه کاملا اقتصادی و کیفیت مطلوب می تواند ابزار مناسبی برای رفع نیازهای مشتریان و همینطور تبلیغ کافه باشد بنابراین انتخاب دستمال کاغذی تبلیغاتی در کافه‌ها، تصمیم هوشمندانه‌ای است.

به چند علت استفاده از دستمال کاغذی تبلیغاتی در کافه‌ها مهم است.

  • اول از همه استفاده و مصرف بالای مشتری و پرسنل
  • دوم به خاطر بازاریابی و تاثیرگذاری بر مشتریان
  • سوم بالا بردن استاندارد ها و کلاس کاری محیط کار
  • چهارم ایجاد تصویر ذهنی مثبت در مخاطب
  • پنجم استفاده های چند منظوره مانند؛ آدرس پیج و کانال های دسترسی اینترنتی، شماره تلفن و لیست منو‌های موجود در کافه
  • ششم استفاده در مناسبت ها به عنوان هدایت هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

استانداردهای دستمال کاغذی تبلیغاتی برای کافه چیست ؟

  • طراحی منحصر به فرد و جذاب؛ هر عکس جذاب یا طرح زیبایی که فکر میکنید جایی دیدید و می‌تواند به عنوان یک ایده، خاص و دوست داشتنی باشد را می‌توانید به راحتی چاپ کنید اگر طراحی را به گرافیست واگذار می کنید بهتر است به طراح یادآوری کنید از چه رنگ هایی بیشتر در کافه‌ی خود استفاده می‌کنید. در این حالت طراح از رنگ هایی استفاده می‌کند که بیشتر در کافه استفاده کردید. به این صورت ترکیب جذاب تری از رنگ و طرح خلق می‌شود. همچنین ممکن است طراح از قانون تضاد استفاده کند، مثلا اگر محیط کافه شما تاریک و در سبک مشکی است برای تضاد ممکن است طراح از رنگ سفید بیشتر استفاده کند تا جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی شما بیشتر به چشم آید.
  • استفاده از نشان تجاری؛ اگر کافه شما لوگو یا آرم بخصوصی دارد پبشنهاد می‌کنم حتما در طراحی مورد استفاده قرار گیرد. شاید بخواهید آن را در وسط یا گوشه کادر قرار دهید، در اینصورت با گرافیست مشورت کنید. در هر صورت علامت تجاری شما نشانه هویت محیط کسب و کار شماست
  • هندسه و حجم دستمال کاغذی؛ هیچ لزومی ندارد که حجم دستمال کاغذی تبلیغاتی، یک مکعب مستطیل ساده باشد می‌توانید خلاقانه‌تر هندسه جعبه را انتخاب کنید. به نمونه های مختلف نگاه کنید و سلیقه تان را آزادانه بیان کنید. برای این کار حتی می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل هم استفاده کنید
  • استفاده از منو وQRcode ؛ می‌توانید منوی کافه را در یک طرف دستمال کاغذی قرار دهید یا از کیو آر کد مخصوصی که به منوی کافه متصل است، استفاده کنید. این یک تکنیک مهم برای استفاده کاربردی از دستمال کاغذی تبلیغاتی است.
  • درج کانال‌های دسترسی؛ آدرس‌های اینترنتی خودتان را در جایی قرار دهید که قابل خواندن و جذاب باشد. از فونت‌های خاص استفاده کنید تا مشتریان بتوانند راحت تر شما را پیدا کنند. آدرس اینستاگرام، سایت، تلگرام و ... می‌تواند به شدت مفید و جذاب باشد.
  • شعار کاری؛ نوشتن یک جمله جذاب و تاثیرگذار مرتبط با کارتان، حس و حال خوبی را به مشتری انتقال می‌دهد، آنچه در خاطر مشتری می‌ماند همان حسی است که از شما دریافت کرده. اگر خوب باشد دوباره سمتتان می‌آید.

برای سفارش و تولید تنها کافیست با ما در تماس باشید شرکت تولیدی نمونه با کادری مجرب و حرفه ای در اسرع وقت پاسخگوی سفارشات و نیازهای شماست. برای اطلاع از قیمت و خدمات ویژه با ما تماس بگیرید

ممنون از نگاه گرم تون.

درباره ما

سعي ما در اين مجموعه بر اين بوده تا بتوانيم تمام نيازهاي چاپي شما مشتريان گرامي ، اعم از چاپ افست با دستگاه هاي چهار رنگ همزمان ، با بهترين کيفيت به چاپ برسانيم، در خصوص قيمت تمام شده سفارشات چاپي نيز سعی شده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت رضایت مشتریان عزیز را جلب نمائیم. با توجه به تجربه چندین ساله در تولید جعبه های دستمال کاغذی ، تولید محصولات سلولزی از سال 1385 اغاز نموده است.

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولی عصر جنب فروشگاه رفاه پلاک 751 طبقه پنجم واحد شرقی

آدرس کارخانه: قم، جاده کوه سفید،خیابان 23، خیابان گلستان

تلفن : 02166951454

فکس : 02166976574

موبایل: 09124759155 علیمردانی

شبکه های اجتماعی

ما را دنبال کنید!

instagram    instagram    telegram    09124759155