محصولات

چاپ جعبه دستمال کاغذی و اهمیت آن

دستمال کاغذی یکی از آن کالا‌هایی است که تقریبا همه ما در طول روز از آن استفاده می‌کنیم و استفاده از آن به یک مکان یا شرایط خاص محدود نمی‌شود. یکبار مصرف بودن دستمال کاغذی یکی از ویژگی‌های آن است که همزمان با افزایش آگاهی عمومی در مورد اهمیت بهداشت، مردم را به استفاده از آن ترغیب می‌کند.

چاپ جعبه دستمال کاغذی و اهمیت آن

با این حال، سرانه مصرف دستمال کاغذی در خاورمیانه هنوز هم بسیار پایین تر از سایر نقاط جهان است. بازار دستمال کاغذی یکی از آن بازار‌هایی است که نوسان قیمت در آن بسیار قابل توجه است. اما به هرترتیب حتی افزایش قیمت هم نمی‌تواند مانع مصرف دستمال کاغذی شود.

یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت این محصول، بسته بندی آن است که بسیار مورد توجه مصرف کننده قرار می گیرد زیرا دستمال درون جعبه قرار دارد و در لحظه خرید قابل رویت مشتری نیست. امروزه مصرف کنندگان اهمیت ویژه ای به این جعبه بهداشتی و ضروری می دهند و حتی رنگ و طرح آن را با محیطی که قرار است استفاده شود منطبق می کنند.

شرکت چاپ و بسته بندی نمونه با سابقه ای درخشان در چاپ جعبه دستمال کاغذی و جعبه های مقوایی دیگر، بستر مناسبی را برای تولید این بسته بندی فراهم کرده و طرح ها و ایده های خلاقانه ای را بکار گرفته است.

خشک کردن دست با دستمال کاغذی باعث کاهش 45 تا 60 درصدی باکتری های دست شما می شود و در مقابل استفاده از خشک کن های دست ، باکتری های را به میزان 250% افزایش می دهد.

درباره ما

سعي ما در اين مجموعه بر اين بوده تا بتوانيم تمام نيازهاي چاپي شما مشتريان گرامي ، اعم از چاپ افست با دستگاه هاي چهار رنگ همزمان ، با بهترين کيفيت به چاپ برسانيم، در خصوص قيمت تمام شده سفارشات چاپي نيز سعی شده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت رضایت مشتریان عزیز را جلب نمائیم. با توجه به تجربه چندین ساله در تولید جعبه های دستمال کاغذی ، تولید محصولات سلولزی از سال 1385 اغاز نموده است.

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تقاطع خیابان جمهوری و خیابان ولی عصر جنب فروشگاه رفاه پلاک 751 طبقه پنجم واحد شرقی

آدرس کارخانه: قم، جاده کوه سفید،خیابان 23، خیابان گلستان

تلفن : 02166951454

فکس : 02166976574

موبایل: 09124759155 علیمردانی

شبکه های اجتماعی

ما را دنبال کنید!

instagram    instagram    telegram    09124759155